ایران کرکره

15

years of experience

ایران کرکره فروش کرکره برقی TSP

در عصر توسعه تکنولوژی ، صنعت بسیار مهم ساختمان نیز روز به روز در حال دگرگونی و پیشرفت است و اکنون در تمامی کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه ایده ها و راهکارهای مدرنیزه و دانش محور جهت آسایش و رفاه بشر بسیار مورد توجه و استقبال است .
یکی از این ایده ها تکنولوژی کرکره برقی است که موارد استفاده آن انواع ساختمانها از قبیل مراکز تجاری، اداری، مسکونی، صنعتی، خدماتی و درمانی است که هم ظاهر بسیار زیبا و مدرنی به ساختمان داده و هم فواید بسیار دارد .

شرکت ایران کرکره با توجه به تک محصولی بودن و تمرکز مستقیم و مداوم بر روی کرکره برقی به عنوان اولين و بزرگ‌ترين مجموعه‌ي ارايه‌کننده‌ی کرکره برقی ، ارايه‌ی خدمات کارساز به مشتريان و پاسخ‌گويی موثر به نياز آنان را رکن اصلي توسعه‌ي فعاليت‌هاي خود قرار داده است.
نگرش مشتری مداري حاکم بر فعاليت‌های شرکت ایران کرکره از همان ابتداي راه موجب شده است تا افزايش خوشنودي مشتريان، بهبود کيفيت محصولات و خدمات، نوآوري و خلاقيت مستمر براي ارايه‌ی خدمات نوين، افزايش کارآيی خدمات پشتيبانی فنی و رقابت سالم و اصولی با رقيبان جزو مهم‌ترين اصول و ارزش‌های فعاليت‌های شرکت می باشد. چه آن که، خدمت‌رسانی به جامعه و کمک به رشد و توسعه‌ي علمی و ديگر ابزارهاي نوين الکترونيکی به عنوان شاخصی براي ميزان رشد و توسعه‌ي کشور نيز همواره مورد توجه مديران و کارکنان شرکت بوده است.

کرکره برقی TSP


Contact Iran Kerkere