انواع تیغه کرکره فوم دار

کرکره برقی ضد سرقت
قیمت کرکره فوم دار
اسفند 7, 1397
کرکره برقی پنجره
کرکره برقی پنجره در آبدارخانه شرکت
اسفند 7, 1397
نمایش همه

انواع تیغه کرکره فوم دار

تیغه کرکره برقی آلومینیوم

تیغه کرکره برقی آلومینیوم

انواع تیغه کرکره 

انواع تیغه کرکره فوم دار : تیغه کرکره فوم دار در دو نوع تیغه کرکره آلومینیمی و تیغه کرکره فوم دار گالوانیزه را می توان نام برد. تیغه کرکره فوم دار گالوانیزه نسبت به تیغه کرکره فوم دار آلومینیوم دارای مقاومت و وزن بیشتری می باشد. در عوض تیغه کرکره فوم دار آلومینیومی دارای وزن سبک تری بوده و از لحاظ جذب و کیفیت رنگ الکترواستاتیک در رده بالاتری از گالوانیزه قرار می گیرد. بهتر است از تیغه کرکره فوم دار در نوع گالوانیزه و یا الومینیوم بیشتر برای مکان هایی که نیاز به بی صدا بودن عملکرد کرکره می باشد استفاده شود.

انواع تیغه کرکره فوم دار

قبل از اینکه تیغه ها و انواع کرکره فوم دار توضیح دهیم‌ بهتر است در رابطه با کرکره فوم دار و کاربرد و ویژگی آن سخن بگوییم. کرکره فوم دار برقی از ورقه های گالوانیزه تهیه شده است که به صورت دو جداره ساخته شده اند  در میان این تیغه های دو جدارهفوم های قرار داده شده است که از مواد پلی اورتان در آن تزریق کرده و کاملا آن را عایق می کنند. بدین ترتیب از کرکره فوم دار در مکان های عایق استفاده می کنند. کرکره هوشمند فوم دار جهت جلوگیری از هر گونه آلودگی صوتی و هر گونه ورود و خروج هوای سرد و گرم ساخته شده است. این نوع کرکره مناسب جهت استفاده در مغازه ها، فروشگاه ها، فستفودی ها، پارکینگ ها است.

همان طور که می توانید تیغه های با جنس فوم دار یکی از سبک ترین مدل های تیغه ها بوده که به دلیل وزن پایینی که دارد  جزء ارزان ترین نوع کرکره ها به شمار می آید. در حال حاضر کرکره های فوم دار طرفداران زیادی دارد چرا که با پیشرفت علم و تکنولوژی صنعت کرکره سازی تمام توان خود را به کار گرفته است تا بتواند کرکره ای تولید کند که هم از لحاظ هزینه به صرفه باشد و هم اینکه مقاومت و کارایی لازم را داشته باشد. در این عرصه نیز تا به حال موفق بوده  و توانسته انواع کرکره ها را با کارایی های متفاوت طراحی کند.

کرکره فوم دار نیز مثل سایر کرکره ها دارای انواع تیغه ها با جنس های متفاوتی است که برخی از این تیغه ها را به اختصار توضیح خواهیم داد.

  • تیغه های آلومینیومی فوم دار:ابتدا باید دانست که در تمامی مدل های تیغه های فوم دارفوم و ماده پلی اورتان حضور دارد سپس تیغه های آلومینیومی تشکیل دهنده دوجداره کناری فوم هستند. همان طور که می دانید آلومینیوم مقاومت بالایی نسبت به ضربه دارد، در عین حال سبک است و از طرفی ضد خش است.
  • تیغه گالوانیزهفوم دار: تیغه های گالوانیزهوزن کمتری نسبت به تیغه های آلومینیومی دارند و از طرفی می توان گفت که مقاومت آن ها نیز از آلومینیوم کمتر است اما گالوانیزه هم در دسته ورقه هایی قرار دارد که کاملا مقاوم هستند و با توجه به پیشرفت تکنولوژی ساخته شده اند.

به همین جهت بهتر است از انواع تیغه کرکره فوم دار (Foam shutters)و گالوانیزه در مکان هایی استفاده شود که نیاز است هیچ گونه سرو صدایی نداشته باشد چرا که سبک بودن این دو مدل تیغه باعث می شود که موتور کم‌ توان تری را نیاز داشته باشند و در نتیجه بدون هیچ گونه سرو صدایی بالا و پایین می شود. کرکره های برقی هم چنین در شکل های دیگری اعم از شفاف، اکسترود، صنعتی، تخت، رولگیتد ساخته می‌ شوند. کرکره های فوم دار در طرح ها و رنگ هایی همچون رنگ های چوبی و  سفید و دیگر رنگ آمیزی های صنعتی تهیه می شود.

قیمت انواع تیغه کرکره فوم دار

قیمت انواع تیغه کرکره فوم دار به عوامل مختلفی بستگی دارد یکی از این عوامل جنس تیغه و دیگر وزن تیغه ها می باشد. جنس تیغه ها هر چقدر که مقاوم تر باشد پس قیمت بیشتری را به دنبال خواهد داشت. برا مثال تیغه های آلومینیومی نسبت به تیغه پلی کربنات و گالوانیزهاز قیمت بیشتری برخوردار است چرا که وزن بیشتری نسبت به دو مدل نام برده شده دارد هم چنین کرکره های فولادی از کرکره های آلومینیومی  برقی به دلیل وزن بیشتر و ضخامت بیشتر گران قیمت تر هستند. اما به طور کلی یکی از معتبر ترین کمپانی های تولید کر‌کره در ایران که ایران کرکره نام دارد تیغه های کرکره فوم دار هوشمندرا با قیمت هایی ارزان تر به شما مشتریان ارائه می دهد.

نمایندگی انواع تیغه کرکره فوم دار

تیغه های کرکره هوشمند فوم دار توسط نمایندگی های مختلف در سراسر کشور که توسط کمپانی کرکره سازی ایجاد شده به مشتریان و هم وطنان گرامی در سراسر ایران ارائه می شود. کمپانی ایران کرکره یکی از موفق ترین کمپانی ها در ساخت کرکره های اتوماتیک فوم دار است و هم چنین این کمپانی علاوه بر ساخت کرکره فوم دار هوشمند در زمینه ساخت تیغه های کرکره فوم دار نیز موفق بوده است.

نصب انواع تیغه کرکره فوم دار

تیغه های کرکره ها با توجه به ساختی که دارند باید با حرفه و تجربه کامل در کنار یک دیگر قرار گیرند. یک  کرکره غیر ایده آل می‌ تواند صدمه مهمی به شما و ساخت کرکره شما وارد کند به طوری که شما از یک‌ کرکره فوم دار انتظار دارید بدون هیچ‌ گونه صدای اضافه بالا و پایین شود اما اگر نصب انواع تیغه کرکره فوم دار شما مناسب نباشد بدین ترتیب با سرو صدای زیادی همراه خواهد بود و انتظار شما را از یک تیغه و کرکره لوکس هوشمند برآورده نمی کند.

فروش تیغه کرکره فوم دار

مشتریان و عزیزانی که به دنبال کرکره برقی ارزان قیمت هستند می‌توانندخرید کرکره هوشمند رولکسخود را از ایران کرکره انجام دهند و شامل گارانتی و خدمات پس از فروش شوند. از طرفی نمایندگی ایران کرکره در سراسر کشور  جهت فروش کرکره فوم دار آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

 هم چنین جهت راهنمایی و مشاوره می توانید با شماره های ایران کرکره تماس بر قرار کنید.

مقاله انواع تیغه کرکره فوم دار