کرکره پلی کربنات

قیمت موتور کرکره برقی
قیمت موتور کرکره برقی TSP
مهر 20, 1397
کرکره شفاف
کرکره برقی شفاف
مهر 20, 1397
نمایش همه

کرکره پلی کربنات

کرکره پلی کربنات

فایل صوتی این متن

کرکره پلی کربنات در تهران

کرکره پلی کربنات در تهران( Polycarbonate range of shutters)، در اندازه های سفارشی  و مطابق با خواسته شما را ازمجموعه ایران کرکره بخواهید.کرکره های پلی کربنات CrystalClear یک سیستم کرکره شفاف است که کاملاً سفارشی ساخته شده و آماده استفاده است. آنها موانع ایده آل برایهای فروشگاه ، تاپ های پیشخوان و  تراس هستند. به صورت جداگانه برای مشخصات تضمینی در کارخانه ما تولید می شود.

کرکره های غلتکی پلی کربنات ما از طراحی ویژه ای با میله های استیل تقویت شده بین پانل ها برخوردار هستند. طراحی و مواد باعث می شود کرکره های پلی کربنات ما بسیار قوی و در مقابل ورود اجباری مقاوم باشند.

تمام کرکره های ما شفافیت و استحکام پلی کربنات را با یک تکنولوژی شاتر غلتک جمع و جور و قابل اعتماد ترکیب می کنند. دید بهینه با حداقل اندازه اتصالات داخلی از ویژگی های اصلی سیستم است.کارشناسان ما بهترین راه حل را در اختیار شما خواهند گذاشت. در ادامه در مورد کرکره پلی کربنات و اجزا آن توضیح خواهیم داد.

کرکره پلی کربنات

کرکره پلی کربنات

2 نوع کرکره برقی پلی کربنات داریم

دو نوع کرکره برقی پلی کربنات را ارائه می دهیم: نما و Clearlook. هر دو از یک ماده تقریباً ناگسستنی ساخته شده اند ، اما تفاوت هایی وجود دارد:

کرکره برقی نما از پانل های پلی کربنات پیوسته ساخته شده است (برای کرکره های پهن تر از 3 متر ، پانل ها به صورت افقی با قطعات مالین آلومینیومی مرتبط هستند). پانل های نزدیک به قسمت بالای باز پایین تر هستند ، در حالی که پانل های نزدیک به دیافراگم بالاتر هستند. این تفاوت به ویژه در دهانه های بالاتر قابل توجه است ، جایی که کرکره های نما دارای مناطق بیشتری از پلی کربنات مداوم هستند.

کرکره Clearlook از پیوندهای استاندارد تر و کوچکتر (360 mmW x 85 mmH) ساخته شده است که توسط لوله های آلومینیومی متصل شده است. در واقع این امر کرکره شاتر را با وقفه های مکرر بینایی به پرده شاتر می دهد.

به دلیل خاصیت مهار کننده ضد شعله پلی کربنات از مقاومت بسیار بالایی در برابر آتش برخوردار بوده و از انتشار آتش جلوگیری می کند این تیغه های کرکره پلی کربنات (تیغه های شفاف) نیز خاصیت ضد اشعه ماوراء بنفش دارند.کرکره پلی کربنات همچنین در این صنعت به عنوان فولاد پلاستیک شناخته می شود به طوری که حتی با یک چکش و سورتمه هم نمی توان آن را شکست، کرکره های شفاف همچنین به عنوان نانوکامپوزیت ها شناخته می شوند.

مزایای استفاده از کرکره پلی کربنات

از مزایای کرکره پلی کربنات می توان به سبک بودن و مقاومت بسیار بالا در برابر وزن کرکره ها اشاره کرد و همچنین عواملی مانند زلزله، طوفان، تگرگ، نیاز به نمای فروشگاه 24 ساعته و حوادث دیگر در انتخاب کرکره های شیشه ای بسیار موثر بوده است.

کرکره پلی کربنات از مقاومت در برابر ضربه بسیار بالایی برخوردار هستند و در عین حال شفاف و قابل رویت هستند و وزن کمی دارند و قابل شکست هستند و با استفاده از کرکره برقی شفاف پلی کربنات می توانیم به دلیل وجود یک لایه ضد عبور از این پرتو در یک محیط سالم برای سلامتی خود در مقابل اشعه ماوراء بنفش خورشید ایجاد کنیم.

یکی دیگر از مزایای تیغه های شیشه ای این است که آنتی استاتیک هستند و کرکره پلی کربنات به دلیل خاصیت ضد الکتریسیته آن ها گرد و غبار و دوده موجود در فضا را جذب نمی کنند و با یک شستشوی راحت یا آب باران به راحتی می توان آنها را تمیز کرد.

 

 کرکره پلی کربنات

کرکره پلی کربنات

بیشتر بخوانیم : موتور کرکره

کرکره با لعاب پلی کربنات

سه نوع کرکره با لعاب پلی کربنات ارائه می دهیم:کرکره ای غلتکی آلومینیومی ،کرکره آلومینیومی پانچ شده،کرکره کشویی

تیغه های کرکره پلی کربنات شفاف

پلی کربنات یک ماده دست ساز است که به خصوص برای کرکره های غلتکی مناسب است. مانند شیشه ، شفاف است ، اما بر خلاف شیشه ، شکستن آن بسیار سخت است.تیغه‌های کرکره‌ پلی کربنات که تیغه شفاف هم نامیده می‌شوند از مواد پلی کربنات و از مقاوم‌ترین پلیمر با مقاومت مکانیکی بسیار بالای کرکره پلی کربنات در رنگ‌های شیشه‌ای، برنز، دودی و مسی رنگ و … ساخته می‌شوند.

این کرکره های پلی کربنات به لحاظ ضریب ایمنی بالا در برابر سرقت و خرابکاری جهت اماکنی نظیر صرافی‌ها و بانک‌ها و در امکانی که استفاده از نور طبیعی خورشید از اهمیت برخوردار است مانند پنجره‌ها و درب‌های پارکینگی مورد استفاده قرار می‌گیرند و انواع مختلف کرکره پلی کربنات تأییدیه امنیتی از پلیس پیشگیری نیروی انتظامی را داراست.

دلایل استفاده از کرکره پلی کربنات

یکی دیگر از مزایای کرکره برقی پلی کربنات یا کرکره برقی شیشه ای این است که نسبت به کرکره برقی فولادی یا آلومینیومی سبک تر است که می توانیم از موتور با قدرت کمتر و البته ارزان تر استفاده کنیم، همچنین به دلیل مقاومت بالا تقاضای بالایی برای کرکره های شیشه ای در گلخانه ها داریم. و برای صاحب گلخانه مزایای بسیاری دارد از جمله صرفه جویی در مصرف انرژی  که از ورود گرما در تابستان جلوگیری می کند و از فرار گرما در زمستان جلوگیری می کند.

مقاومت در برابر کرکره برقی پلی کربنات 8 برابر شیشه معمولی با ضخامت یکسان است و همچنین در برابر بیشتر مواد شیمیایی و حلال ها مقاوم است و کرکره پلی کربنات در مقایسه با سایر کرکره ها از ویژگی خاصی برخوردار است و این ویژگی استحکام کششی بالایی دارد.

 

کرکره پلی کربنات

کرکره پلی کربنات

بیشتر بخوانیم : نصب کرکره برقی

کاربرد کرکره پلی کربنات در تهران

ترکیبی از دید بالا با قدرت استثنایی ، کرکره های پلی کربنات ما را برای مغازه هایی که می خواهند کالاهای با ارزش را به نمایش بگذارند مانند جواهرات فروشی ایده آل می کنند. همچنین ، این کرکره ها برای محلهایی که نیاز به امنیت بالاتری دارند ، به عنوان مثال بانک ها گزینه مناسبی هستند.در میان فواصل تیغه‌های کرکره پلی کربنات از لوله یا زوارهای آلومینیومی و یا لوله استیل استفاده می‌شود.

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره با دفتر فروش مجموعه ایران کرکره تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده پاسخ گویی به شما مشتریان محترم هستند.امروزه این نوع از کرکره پلی کربنات در جهان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و چندین سال است که در کشور ما بسیار محبوب است و این تیغه ها از پلی کربنات با مقاومت بسیار بالا و مقاومت در برابر ضربه و در رنگ های مختلف ساخته شده اند.

کرکره های اتوماتیک پلی کربنات شفاف بی رنگ، بیشترین شفافیت را دارند و با توجه به نیاز کارفرما می توان آن را با رنگ های مختلف تولید کرد و در صورت لزوم می توان با اضافه کردن مواد یا انجام شن های ماسه ای به کرکره های اتوماتیک مات تبدیل کرد.معمولا برای مکان هایی مانند بانک ها و دفاتر مبادله ای استفاده می شوند که از نظر امنیتی نیاز به شب در داخل دارند، این یک عامل ایمنی در برابر سرقت است و انواع مختلف آن دارای امنیت امنیتی از نیروهای پیشگیری پلیس است.

برای افزایش استحکام این تیغه ها از لوله های فولادی یا آلومینیومی بین فواصل آن ها استفاده می شود که امنیت را دو چندان می کند.به دلیل خاصیت ضد شعله پلی کربنات از مقاومت بسیار بالایی در برابر آتش برخوردار بوده و از انتشار آتش جلوگیری می کند و تیغه های پلی کربنات (تیغه های شفاف) نیز دارای خاصیت ضد ماوراء بنفش هستند.

قیمت کرکره پلی کربنات

قیمت کرکره پلی کربنات نصب شده در این شرکت روزانه در حال تغییر است و در نظر گرفتن قیمت یکسان برای همه مدل های کرکره امکان پذیر نیست و عوامل بسیاری در قیمت کرکره های پلی کربنات نقش دارند برخی از این عوامل عبارتند از:

ابعاد کرکره: اندازه کرکره مهم ترین عامل در قیمت آن است و کرکره های بزرگ گران تر هستند زیرا به پره های بیشتری احتیاج دارند.

مارک های کرکره : کرکره های پلی کربنات دارای مارک های مختلفی از جمله اروپایی و چینی هستند و در بین آن ها مارک های اروپایی گران تر هستند.

ضخامت تیغه کرکره : ضخامت تیغه های کرکره پلی کربنات از 2 تا 6 میلی متر است و تیغه های ضخیم از استحکام و ماندگاری بالاتری برخوردار هستند و همچنین گران تر هستند.

رنگ کرکره : کرکره های پلی کربنات رنگ های متنوعی دارن نوع رنگ بکار رفته در تیغه قاب کرکره بر قیمت آن تأثیر می گذارد.

گارانتی کرکره و خدمات پس از فروش: همه کرکره های پلی کربنات دارای گارانتی و خدمات پس از فروش یکسان نیستند هرچه خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش بیشتر باشد قیمت آن نیز بالاتر می رود.

نکات مهم درهنگام خرید کرکره پلی کربنات

کرکره پلی کربنات به دلیل وزن کم نسبت به سایر کرکره های برقی نصب آن ها راحت تر است و پره های این کرکره راحت تر حرکت می کنند با این وجود افراد غیر متخصص نمی توانند کرکره برقی نصب کنند و نصب این کرکره ها نیاز به دقت و تخصص بالایی دارد.بنابراین بهتر است کار نصب کرکره پلی کربنات با مواد اولیه آلمانی را به نمایندگی های مجاز و نیروهای متخصص واگذار کنید تا ایمنی کرکره ها بیشتر شود.

از آنجایی که تیغه های کرکره پلی کربنات بسیار قوی هستند این کرکره ها می توانند برای درب های بسیار بزرگی مانند درهای ریخته شده نصب شوند.اگر کرکره ها بزرگ هستند از موتورهای جانبی استفاده کنید تا در کارکرد آن ها مشکلی ایجاد نشود اما برای کرکره های سبک نیز می توان از موتورهای لوله ای استفاده کرد که ارزان تر هستند.

کرکره پلی کربنات

کرکره پلی کربنات

شماره تماس

خط ویژه :02155441824

کارشناس فروش :09122441266

کارشناس فنی :09121383250

سوالات متداول

کرکره پلی کربنات چه مزیتی دارد؟

از مزایای کرکره پلی کربنات می توان به سبک بودن و مقاومت بسیار بالا در برابر وزن کرکره ها اشاره کرد.

دلایل استفاده از کرکره پلی کربنات چیست؟

این کرکره نسبت به کرکره برقی فولادی یا آلومینیومی سبک تر است و می توان از موتور با قدرت کمتر و البته ارزان تر استفاده کرد.

جنس تیغه پلی کربنات از چیست؟

تیغه‌های کرکره‌ پلی کربنات که تیغه شفاف هم نامیده می‌شوند از مواد پلی کربنات و از مقاوم‌ترین پلیمر با مقاومت مکانیکی بسیار بالا ساخته می‌شوند.

کاربرد کرکره پلی کربنات چیست؟

این کرکره ها به عنوان عامل ایمنی در برابر سرقت است و معمولا برای مکان هایی مانند بانک ها و دفاتر مبادله ای استفاده می شوند که از نظر امنیتی نیاز به نگهداری زیادی دارند.